۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 1004881

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: بسته به دانشگاه و مراکز آموزش عالی، دانشجویان بین ۱۰ تا ۱۲.۵ درصد از قیمت واقعی تغذیه را پرداخت می کنند.

وام پرداختی به دانشجویان متأهل ۲ برابر شد

مسعود گنجی افزود: جلسه هیئت‌امنا برای تعیین میزان و مبلغ تسهیلات پرداختی به دانشجویان تشکیل و مقرر شده است؛ بر اساس بودجه اختصاص یافته توسط سازمان برنامه و بودجه و یک کارشناس، میزان انواع وام‌های دانشجویی تعیین شود.

وی بیان کرد: هم اکنون میزان وام تحصیلی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ۳ میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۵ میلیون تومان و برای دوره دکتری ۷ میلیون تومان است. اگر دانشجویی متاهل باشد، میزان وام پرداختی در هر مقطع ۲ برابر خواهد بود.

گنجی تاکید کرد: اکنون میزان وام ودیعه مسکن برای شهرهای کوچک ۱۰۰ میلیون تومان و برای تهران ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود و برای ترم جدید این مبالغ افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: به طور کلی برای پرداخت وام های دانشجویی بودجه مصوب و بودجه اختصاص یافته خواهیم داشت و منتظر ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه خواهیم بود.

 رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: برخی از دانشجویان به دلیل کامل نبودن مدارکشان واجد شرایط برای دریافت وام نبوده‌اند که فرصتی برای تکمیل و تائید وام به آن‌ها داده شده بود و اکنون در حال جمع بندی اطلاعات برای دانشجویان جامانده از وام‌های مختلف هستیم.  

وی تاکید کرد: بسته به دانشگاه و مراکز آموزش عالی، دانشجویان بین ۱۰ تا ۱۲.۵ درصد از قیمت واقعی تغذیه را پرداخت می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.